Herregud!

Shit alltså! Kan inte minnas när jag bloggade senast. Skärpning! Vet inte riktigt vad som hände sist men vi har iallafall haft en släng mag-och kräksjuka här hemma. Jag har varit lite dålig med efter det, vilket tyvärr har  gått ut över min träning men jag börjar lugnt igen här nu. Blev en pw + styrka hemma igår och detsamma väntar om en liten stund. Så fort det blir lite bättre på vägarna ska jag investera i ett par nya löparskor och börja jogga igen. Lite mer denna gången bara......Styrkan kommer jag fortsätta med här hemma oxå =) 

Jaha......jag funderar på vad som mer har hänt. Jo lillkillen har ju fyllt 4 år och Moa hon håller på att "gro" ut tand 3 och 4 nu. Så för tillfället har hon ont, feber och sover oroligt. Stackars liten!
Får ju inte glömma den nya telefonen. Har ju varit modern och äntligen skaffat en sån där I föööööne som alla håller på med just nu. Inte för att jag förstår mig på den riktigt än men det kommer väl. Hallå ja.....nu slog det mig att jag kan ju försöka ge mig på att blogga genom den ju, så kanske det blir lite fler inlägg =) 

Nä nu måste jag pysa....see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0