Gott Nytt År!

På er alla =) Har precis duschat och ska köra bort på Maxi och handla lite mat. Ikväll ska jag bara mysa och se en film när barnen har somnat hade jag tänkt.
Synd att hela denna dagen är förstörd pga en enda händelse! Blir så arg så jag kan KRÄKA!
Jaja nu e det ju iallafall nytt år och det ska bli det bästa hittils. Jag har nämligen fått höra att man alltid ska tänka att det nya året ska bli det bästa av alla så blir allt bara bättre och bättre. Lite svårt och förklara tydligen men det låter klokt iallafall!
Har ni några löften för i år? Jag har 2 st och det första är att jag ska gå ner mina sista kilon och komma i form, det andra är att jag ska bli lite "smutsigare" av mig. Haha det låter ju inte klokt men jag ska försöka att inte ha så mkt krav  på mig själv hela tiden med att allt måste vara kliniskt rent överallt, utan att saker faktiskt kan stå lite sådär.....

Måste gå men see ya =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0