-Den vill jag ha....

säger Adam samtidigt som han "klippper" mitt hår och myser. Han älskar att rulla mitt hår! Älskade unge vilka ideér. Men iofs gjorde jag detsamma när jag va liten så det är väl en sån där knasig grej som gått i arv =)

Adam och jag sitter i soffan och myser en stund ihopa och lilltösen sover. När hon vaknar igen blir det lite mellis för hennes del ( Adam och jag har precis haft fruktstund ) sen förbereder vi nog lite lunch. Men nu till det stora ? Vad ska man äta idag????? Helt tom på förslag är jag....omelett kanske...eller bara kokt ägg och lite makrill? Vi får väl se.
Har varit en fullspäckad helg med både jobb, storhandling och bad så idag e det bara slappe som gäller. Iofs helt slappe blir det ju inte med tanke på att vi måste gå en runda med hunden efter lunchen och sen ska jag träna ikväll. Springer nog en runda först sen blir det styrka på det =) Om inte jag går ner på gymmet det får vi se....men något utav det blir det iallafall.
Har förresten beställt en ny kalender! En sån där som man kan designa helt själv, både insida och utsida. Lite dyrare än vanliga va den ju så jag hoppas att den blev riktigt bra. Skulle ta ca 2 veckor innan den kommer så jag går bara och väntar nu....

Nä nu ska jag jag fortsätta med tvätten, har varit duktig och både dammsugat och torkat golven men det finns ju mer som ska göras klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0