Vad FAN är det som händer???

Ja det kan man fråga sig! Maten idag har inte heller varit så bra, inte för att jag har ätit jättedåligt men oregelbundet. Började frukosten kl 7.30 med 2 st skivor osötat rågbröd med honung och 1 kopp te. Sen fick vi ett ryck och körde till Ullared jag och barnen ( svärmor och kusinerna åkte oxå men dem tog bussen ). På vägen upp ( 9.30 ) åt jag en banan, sen blev det inget förräns kl 13. (några matskedar på en kycklingsallad som va skitäcklig så den kunde jag inte fortsätta äta )1 bit bröd med smör på och några munnar apelsinjuice. Få hemvägen sen, kl 15 då smet vi inom Mc Donalds och då slank det ner en STOR kopp kaffe, 1 banan och 1/2 kanelbulle! Hade sån huvudvärk och försökte snabbt göra något åt den, men den andra halvan på kanelbullen va så in i nordens söt så den fick jag slänga. Man vänjer sig snabbt av med det söta! När jag väl fått i mig det och jag började koppla bort den där stressen som omedvetet kommer när man går inne på Ge-kås då började jag banne mig känna av halsontet och huvudvärken mer. Typiskt! Kom hem och och fick i mig 1/4 dels pizza och 1 glas juice och kände mig genast bättre igen. Packade upp och fixade kvällsysslorna och sen va det dax för ett skumbox pass!!!!!Fyfan!!!! Nu sitter jag här en stund med en kopp te och känner mig ganska så sleden faktiskt. Ska in i duschen så fort loppan somnar, hon ligger i sin säng här bredvid mig och har lite svårt att komma till ro. Men snart så.......

Imorgon ska Adam på dagis och jag har bestämt mig för att inte göra ett skit om jag mår kasst! Sover Moa då ska jag oxå göra det! Men mår jag som idag då står det städ och styrka på schemat!  Inatt har hon varit vaken 2 gånger, första gången för att äta sen andra gången för att snacka och bajsa. Får se hur denna natten blir! Nä nu så sover hon så nu kallar duschen och sen får jag nog trycka i mig en kopp te till =)
                     God natt och låt mig snälla till imorgon få tillbaka den lilla bit av motivation som har försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0