Torsdag 23/10-2010

9.00 Frukost: 2 st släta bullar och 1 litet glas apelsinjuice

11.30 Lunch: 1 avokado, 1 stor banan, keso och 1 litet glas juice

14.15 1 äpple,1 slät bulle och 1 stort glas vatten

15.30 15 st cashewnötter

18.30 1 tallrik gulasch soppa, 1 skiva osötat solrosfrö rågbröd ( ja så hette det faktiskt ) med lite smör och 1 glas mjölk

20.30 1 kopp kaffe

Idag så snackar vi träningsvärk!!!! Både i rumpa och bröst, så cirkelträningen igår gjorde susen. Ska nog gå på det nästa vecka med tror jag. Måste höra först så Markus inte planerat något för annars slår jag nog till och tar cirkelträningen först och så dansen efter. Superskoj!

Lilltjejen sover en stund nu och Adam leker lite på sitt rum. Så fort hon vaknar ska jag dammsuga över. Brukar kunna göra det i vanliga fall men nu när hon e dålig vill jag inte riskera att hon vaknar i onödan, så det får vänta ett tag. Sen får vi klä oss och gå en sväng med hunden. Håller på med lite tvätt oxå idag!    Idag får jag och barnen äta middag själva, iom att jag ska träna. Så jag tror att det blir korv och stroganoff!

Ändrade planer! Vi åt olika rester allihopa- Markus ris, kotlett och sås, Adam- korv stroganoff, Jag- Gulasch sopppa Pallade inte laga något i dag så vi rensa frysen istället =) Träningen är gjord och nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0