Söndag!

Började morgonen med en powerwalk på 20 min. Lite blåsigt med sååååå härligt! Kom in och då hade grabbarna satt fram frukost =)
Gick i duschen och gjorde mig klar sen bar det iväg till  både Bauhaus, Biltema och Ikea. Så nu har vi äntligen fått köpt vårat kakel! ( och allt man ska ha till när man sätter upp det med ) Det blev vita blanka plattor, 10x30! Kommer bli jättebra när vi får upp dem så som vi vill ha dem =) Köpte även nya beslag så vi kan sätta upp gardinstänger och gardiner igen. Maten har inte varit den bästa idag får jag ärligt erkänna, tog en bit morotskaka idag med och det ångrar jag nu. Det va inte så att jag va jättesugen så jag hade nog kunnat låta bli den, men nu gjorde jag inte det. Får väl skippa kvällsmaten dårå! Inte så bra jag vet! Nä nu ska jag gå och bada lilla loppan sen ska det sättas upp gardiner.

8.45 Frukost: 2 skivor osötat solros rågbröd. 1,5 skiva med honung och 0,5 skiva med smör och 1 skiva skinka, 1 kopp kaffe och 1 litet glas juice

11.00 1 banan

13.30 Middag: 1 grillad fläskytterfilé med 2 potatisar, grönsakschutney och 2 msk beasås, 3 tuggor på en kanelbulle och 1 kopp kaffe

16.30 1 bit morotskaka och 1 kopp kaffe

21.00 Kunde inte hoppa kvällsmaten då det kurra i min mage =) 1 slät bulle och 1 kopp kaffe

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0