som en kossa.....

Ja eller vad e det man brukar säga? Jag blöder som en kossa eller nått! Fy fasen vad tråkigt detta är, 2:a mensen sen Moa kom och jag förlorar nog vartenda liter jag har i kroppen. Känner mig skittrött och har ont i ryggen. Ska nog bädda ner mig i soffan ett tag och se en film och bara slappa. ( fast igentligen skulle jag behöva dammsuga och torka golven )

Så gnäller jag över det, stackars lilla Moa är super snorig här idag. När vi vaknade imorse så va hon helt  täppt i näsan och när hon nyser kommer det bara en massa grönt gegg. Som tur e så har vi en nässug som vi kan använda på henne när det behövs.

Händer inte så mycket idag! Ska bara fixa lite middag och städa över här i eftermiddag,och sen ska Adam på jympa. Slappe med andra ord! Me like!

8.30 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1tsk sockerkanel och mjölk.

11.30 1 banan, 1 äpple, 1 slät bulle och 1 kopp kaffe

16.00 Middag: 2 st tunna tacobröd, 2 små slevar köttfärs, sallad och salsasås, lite keso och 1 glas mjölk

20.00 1 stort glas juice, 1 dl naturella cashewnötter och 1 kopp kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0