Nyputsade fönster =)

Den här dagen blev ju inte alls som planerat! Morgonen började med att Madde messa om att inte hon skulle med på morgonrundan. Ok! Lämnade Adam som planerat, sen körde jag hem till mamma och lämnade bilstolen. ( Hon skulle ju hämta Adam på dagis idag eftersom att jag skulle på babymassage med Moa ).
Körde bort i skogen och fick rastat Franz. Därefter hem  och putsa färdig våra fönster =) Tror jag va hemma precis 1 timme, sen for jag bort på vårdcentralen. Hade tid 11.45 men fick köra hem igen för dem fick ett akutfall precis när jag skulle in. Typiskt! Eller hur!? Hem igen och slänga i mig lite middag. Blev lite kokta morötter med köttfärssås idag. Mumsigt =)
Fick ner lilla loppan i vagnen och promenerade bort till Bvc. Skulle ju vara på babymassage kl 13.30, trodde jag! Ni tror väl inte JAG tagit fel på dagen .......... samtidigt som jag inser det därborta ringer doktorn och frågar om inte jag kunde komma för han ville ju klart hjälpa mig med min tå. Jovisst! Klart att jag ville köra en 3:e gång. Har ju lixom inget annat att göra precis..... Så nu blir det en till operation. Typiskt! Hämtade Adam hos mamma så fort jag va klar där, sen körde vi hem ganska så direkt. Afrodans ikväll ju =) Fy fan vad skoj det va! Ska lätt fortsätta.......

8.00 1 stort glas vatten ( som tydligen ska öka fettförbränningen )

8.30 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1 tsk socker, mycket kanel och 1/2 dl mjölk  

12.45 Middag: 3 kokta morötter i bitar, 5 msk köttfärssås,1 msk makaroner 1 stort glas juice

15.30 1 banan 0ch 1/2 kopp kaffe

60 mimnuter afrodans

18.45 Kvällsmat: 2 st rågknäcke med makrill, 1 ägg, 1 glas juice och 1 kopp kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0