Mammagympa eller inte???

Sitter och funderar på om jag ska gå på mammagympan eller inte.Moa blev ju vaccinerad igår och idag är hon lite varm. Men annars e hon hur pigg som helst. ( Notera att på mammagympan ligger barnen hela tiden!!! ) Tror nog att det blir att jag går, jag har ju köpt ett 3 gångers prova på kort och har bara användt 1 gång. Har bestämt mig för att inte fortsätta där, inte heller på Erikslund! Blev glatt överraskad hur bra det va på  Massage och Motion här i Kvidinge som precis har öppnat =) så där ska jag fortsätta!!!

8.15 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1 tsk socker och 1 tsk kanel. 1/2 dl mjölk

10.00 Mammagympa 60 min =)

12.30 Lunch: 1 ägg, 1 burk med makrillfilér, 1 banan och keso, 1 stort glas vatten

15.30 1 äpple

16.30 Middag: 2 kokta morötter i bitar, 0,5 dl makaroner, 1,5 dl köttfärssås

18.30 1 kopp kaffe

21.30 1 stort glas vatten, 1 banan och 1 äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0