I feel good!

Livet just nu är bara fööööör bra! Har en underbar familj och ett jobb som jag trivs med. Jag börjar komma på fötter igen känns det som, och då menar jag med mig själv, min träning och vikt!  Vill ju bli av med mina extra kilon och komma i form igen så fort som möjlig och därför e det så kul nu när man börja se och känna lite resultat. Förutom att vågen börjar röra sig neråt och sambon säger att rumpan blivit lite mindre =) så MÅR jag sååå bra. Sover bättre på nätterna och orkar mer med!
Fullkomligt älskar tisdagarna när det e dax för Skumbox. Är sååå jobbigt men såååå kul! Ska nog höra med Lotta om hon har plan på att lägga in ett till sånt pass i veckan. Typ på fredagarna hade det vatt perfekt om det hade legat isåfall =) 

Ska vara på möte med jobb ikväll så jag missar tyvärr det vanliga passet som är Jamda. Men det gör inte så mycket när jag tänker efter för nu ger det mig chansen att prova Cirkelträningen ( styrka ) med. Kan ju vara ganska bra efter ett sånt pass som igår. ( kondition- fettförbränning )

Barnen är fortfarande förkylda och febriga så det händer inte så mycket för oss idag. Ska försöka roa oss så gott det går. Läsa lite böcker och mysa!

Vet inte riktigt vad vi ska ha till middag idag, några förslag?!

8.30 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1 tsk socker, kanel och mjölk. 1 kopp kaffe

11.30 1 kopp kaffe, 1 banan och 1 äpple

14.30 5 st cashewnötter

15.30 Middag: 1 dl stekta kantareller, 1 dl potatismos, 2 st skivor falukorv, 1 msk lingonsylt, 1 tsk ketchup och 1 tsk senap, 1/glas mjölk   ohhh höll nästan på och glömma att skriva 1 tsk sirap på moset (mindre bra)

18.00-19.00 Cirkelträning- styrka

Såja då va man hemma efter en trevlig kväll med töserna från jobb. Hade möte hemma hos Eva och det gick som det brukar! Ska jobba ett par timmar på lördag och Eva sa att schemat va klart så då ska jag skriva upp mina tider ( ska jobba varannan helg )

Så då blev det lite mat där ikväll: ( lite ångest )

20.30 Landgång: Åt "toppingen" tog bort brödet, 2 glas vatten, 1 liten tårtbit och 1 kopp kaffe
 JA TÅRTAN KUNDE JAG HA SKIPPAT- får träna extra hårt imorgon på afron och hoppa över min "fri"dag på fredag

Ska se om jag kan få någon timmes sömn nu! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0