Godmorgon Godmorgon!

Lite stressad nu på morgonen så tyvärr får jag slå ihop frukost/frukt och lunch idag. Inte så bra jag vet men så får det bli. Ska lämna Adam på dagis snart sen blir det morgonpromenad med Madde! Ska skynda mig tillbaka sen så jag kan få lite i magen. Annars händer det inte så värst mycket idag. Ska ta hand om all tvätt, sen ska Moa vaccineras och Adam hämtas på dagis. Middag, och så e det ju start med träningen här ikväll. Ska bli kul och prova på ett nytt ställe. ( slippa köra e ju guld värt )
Nä nu måste jag sticka. =)

9.30  Promenad på 50 min

10.45 Fiskgratäng ( 10x5x2 cm ca ) 1 äpple och 1 stort glas vatten

14.45 1 rågknäcke med makrill och 1 glas juice

17.00 Middag: 1,5 laxfilé, 1,5 potatis, ärtor och morötter, 4 msk hollandaissås, 1 litet glas mjölk,
1 kopp kaffe och 2 msk äppelkaka med vaniljsås ( smakis utav sambon )

19.30 Skumbox 60 min Me like men fyfan vad tufft!

21.30 1 äpple  1/2 kopp kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0