God förmiddag!

Grabbarna är nere i affären och köper matlagningsgrädde, och jag har precis lagt in all tvätt, dammsugat och bäddat! Ska bara sitta 5 min sen e det dax att börja göra vid sig lite. Börjar jobba kl 13.00 och jag måste hinna laga middag med innan jag kör. Loppan hon ligger här bredvid mig och leker, men börjar bli liite missnöjd med det nu så jag får nog ta henne. Ha en bra dag!

8.30 Frukost: 1 liten skål risgröt med kanel, 1 skiva osötat solros rågbröd med honung på, 1 litet glas juice och 1 kopp kaffe

11.45 Middag: 3 msk ris, 3 slevar korvstroganoff, 1 glas mjölk

12.45 1 kopp kaffe och 1x5 cm morotskaka

15.15 1 banan och 1 kopp kaffe

18.30 Kvällsmat: 1 skiva osötat bröd med smör och 2 skivor skinka, 1 skiva med honung, 1 kopp kaffe

20.00 1 äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0