Fredag=Vägning

Såja då va det fredag igen. Ställde mig på vågen innan och den visade - 0.9 kg, UNDERBART! Går in på 5:e veckan nu och det känns som att jag har fått ett helt nytt liv. Nu gäller det bara att fortsätta så här.......MAT och MOTION! Idag är det ingen träning. Blir till att vila men imorgon bitti tänkte jag ge mig på en liten joggingtur. Därefter blir det ett par timmar på jobb. Lite extra klirr i kassan ju =)

Har bestämt mig för att ha min "fri"dag idag istället för imorgon. Så vi har varit i affären och köpt lite olika nötter ( inte dem jag brukar äta utan dem som är liiite onyttigare ) saltade, honungsrostade och chilinötter! Återstår och så ikväll hur jag fördelar det..........

8.00 Frukost: 1 portion havregrynsgröt, 1 tsk socker och 2 tsk kanel, lite mjölk.

10.00 1 äpple och 10 st jordnötter

12.00 Lunch: 1 hårdkokt ägg med grönkålsoppa, 1 glas mjölk

14.00 1 banan

16.30 Middag: 1 hårdkokt ägg med grönkålsoppa, 1 glas mjölk

18.00 Fika: 2 st kanelgifflar, 5 st mariekex, 1 dl blandade nötter 1 kopp kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0