FREDAG

= vägning och fridag! Ställde mig på vågen imorse och den visade - 0,5kg! Vet ju om att allt mellan 0,5-1kg/veckan är lagom men VARFÖR blir man ändå så besviken??? Kan det va för att man helst av allt skulle velat gå ner allt redan igår?! Jaja, jag tar min vilodag idag sen e det på det imorgonbitti igen! Ska se om Adam vill följa med ut när jag ska jogga. Han va så snäll sist och gjorde det, och så hejja han på mig nästan hela rundan! Min bästa lille kompis =) Nä nu måste jag få gjort det jag ska, ha det!

7.00 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1 tsk socker, kanel och mjölk

10.15 1 äpple

12.30 Middag: 1 grillad fläskotlett med grönsaker och 2 potatisar och lite bearnaissås, 1 glas vatten och 1 kopp kaffe

18.00 Fika/Kvällsmat: 1/2 banan, 2 bitar utav en slät vetelängd och 1 kopp kaffe

20.30 1,5 dl blandade nötter, 1kopp kaffe och 1glas juice

Kommentarer
Postat av: Nathalie

OM de är:)

2010-09-17 @ 09:28:47
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0