Fredag!

Godmorgon!

Sitter här en liten liten snabbis bara. Moa håller på att somna och Adam han sitter bredvid mig och myser med sin kudde. Han e fortfarande inte helt bra, vilket man märker på hans humör!!! Gnälligare barn får man leta efter tyvärr =( men jag får väl fortsätta att krusa och ge efter. NOT! Nä man märker på honom att det e lite pi tjiv när han håller på. Som imorse ville han ha jordgubbsfil och dricka. Javisst tänkte jag och går ut i köket, häller upp i hans favvomugg och går tillbaka in med den. Ett jävla liv blev det! Han skulle  INTE ha fil i DEN, ha skulle ju ha ett mörkblått glas! Att jag inte fatta det =) 

Så då va det ju fredag med. - 0,6 kg blev resultatet efter denna veckan. Detta blir en ännu hårdare vecka nu! Är sååååååååå nära mitt första delmål och det SKA jag klara tills nästa vecka, annars ger jag upp. Nä det gör jag ju inte men lite besviken kommer jag allt bli

Ska fortsätta med tvätten idag och så ska det bakas en morotskaka! Idag är det vila som gäller, alltså ingen träning.

8.30 Frukost: 1 skiva osötat solrosfrö rågbröd med lite smör och 2 skivor skinka och 1 litet glas juice

10.30 1 kopp kaffe

12.00 Lunch: 1 banan och keso

16.00 Middag: 1 portion kycklingsallad med ett par msk rhode island dressing

18.00 1 kopp kaffe och morotskaka ( 1x5 cm ) litet smakprov med andra ord

18.15 Vilken dag det har varit! Adam börjar bli bättre men äter som en myra, vilket resulterar i att han inte orkar så mkt och Moa hon är fortfrarande förkyld och rosslig.                                                                                                                                                                                                                                                           Grannen ringde i förmiddags och frågade om vi ville komma ut. Javisst! Så vi klädde oss och gick ner på gården och drack kaffe medans barnen lekte lite i sandlådan. Tror att det blev precis 1 timme vi va ute. Skulle bara gå upp och lämna hunden och hänga tvätten för att sen köra och handla lite. Men då hade Adam passat på och lägga sig och vila ett tag. Hade inte hjärta och väcka honom så han fick vila en kvart iallafall. Moa hon vilade oxå under den tiden. När barnen vaknade så körde vi iväg lite snabbt, sen hem direkt igen och baka morotskaka. Hade tänkt ta med och bjuda på tjejerna på jobb imorgon! Dem e ju rediga kakmonster =)  Nu e det snart dax för både bad och läggning för barnen sen håller jag och sambon kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0