Feber och förkylning

Stackars barn! Både Adam och Moa är förkylda och har feber. Det e så himla trist. Inte bara att dem är dåliga, för det e ju inte så lätt när Adam har fått panodil och febern går ner tilfälligt och han känner sig bättre igen. Hur tusan ska man få honom att vara lugn??? Inte så kul att se på film och rita en hel dag precis. Han blir ju sååå lätt uttråkad. Nä nu ska vi fortsätta se Barbapapa.....och Barbapapa......och Barbapapa.........sen blir det middag och så träning för mig ikväll.

8.30 Frukost: 1 banan, 1 avokado, keso, 1 skiva osötat danskt rågbröd med makrill. 1 glas juice

11.30 1 kopp kaffe och 1 äpple

12.30 1 kopp kaffe och 1 kanelknäcke med lite smör

15.45 Middag: 2 st tacotunnbröd ( medium ) 6 msk färs, sallad och 3 tsk salsa, 1 glas mjölk

17.30 1 kopp kaffe

21.30 1 banan, 1 äpple, 1 glas apelsinjuice, 1 kopp kaffe

När jag kom hem efter träningen va kl 20.45. Då sov BÅDA barnen. Det trodde jag aldrig! Att Adam skulle göra det hade jag nog räknat med eftersom att han hade 40 graders feber i eftermiddags, men att lilla Loppan skulle göra det trodde jag aldrig. Hon är ju sååå förkyld och kommer knappt till ro så det va ju skönt att hon med sov. Det bästa är ju klart om dem sover bort det! Gick direkt i duschen när jag kom hem ( väldigt skönt ) sen såg vi slutet på filmen vi började se tidigare idag. Nu ligger jag i sängen och ska se en film tror jag, måste bara först logga in på försäkringskassans hemsida och begära f-penning.    
                                                       Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0