Bloggtorka eller ont om tid???

Tror det e det sistnämnda! Jag tycker att dagarna bara går i ett, från morgon till kväll. Igår va Adam på dagis och då hade jag en vännina på besök så då blev det inte så mycket gjort. Men det gjorde ju inget eftersom att det va så trevligt att ha henne här =). Sen på kvällen körde jag bort och hämtade bärselen som Helena så snällt hade köpt till mig när hon va på Ullared. Därefter bort och hämta mamma som så snällt offrade sig och följde med och hämta vårt nya köksbord! Tack för sällskapet mamma!
Dagen idag har oxå bara flugit förbi. Lämnade Adam på dagis kl 9.00 sen körde jag direkt till Friskis och Svettis. Hade Moa med mig eftersom att det stod mamma på schemat. ( känns som att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon ) Väldigt kul pass får jag säga, det ska jag helt klart gå på nästa vecka med. Men där imellan väntar ett hårt Zumba pass =) Gött!  Efter träningen va det bara att köra hem och duscha. Skulle ju vara och hämta Adam på dagis igen kl 14.00!  Sen när Adam va hämtad va det bara att köra direkt till City Gross. Vi behövde handla mat och så skulle vi gå in på Familia och lämna tillbaka ett par skor som vi köpt till Adam men som inte passade. Passade även på att äta där! Skönt ibland att slippa laga mat =)
Men det e inte slut där. Kom hem och packade upp allt, sen skulle barnen göras klara och hunden skulle ut. Men NU är klockan 20.30 och jag har satt mig för kvällen. Haha Det blir väl inte så mycket kväll för nu e jag så trött så jag skulle behöva lägga mig istället!


8.00 Frukost: 1 portion gröt, 1 tsk socker och kanel, 1/2 dl mjölk, 1 knäckebröd med kokt skinka, 1 glas juice o ci 1 kopp kaffe

10.00 Ett 45 miiuters jympa pass.

12.00 Lunch: 1 ägg, makrill, 1 kiwi, björnbär och keso

15.00 Middag: 1 bit köttfärssås och sallad, nypressad apelsinjuice

18.30 Kvällsmat: 1 knäcke med ägg och kaviar

20:00 2 små äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0