Deja vu....

Hade min " fuskdag" igår så idag får jag hålla strikt fastän att övriga familjen ska äta lördagsgodis. Kanske inte ska gräma mig över 3 st kanelknäcke, men det e lätt att det går överstyr om man inte drar en gräns. Så idag va det upp och käka lite frukost sen bar det av på Zumba. Svettigt värre! Kommer nog ha träningsvärk imorgon igen. Haha.
Idag står det mycket på schemat: TVÄTTA TVÄTTA TVÄTTA, dammsuga, torka golven, slänga sopor, göra middag och baka äppelkaka till imorgon. Det e en hel del faktiskt! Behöver putsa fönsterna med men det kommer jag inte hinna göra idag tyvärr!

8.30 Frukost: 2 st knäcke med skinka och paprika ( utan smör ), 1 glas juice och 1 kopp kaffe

12.00 Lunch: 1/2 avokado, 1 banan, keso, 1/2 bulle med skinka och paprika, 1 kopp kaffe

15.00 2 st äpple

16.00 Middag: isbergssalllad och paprika, 4 msk korv stroganoff

20.00 Kvällsmat: 1 vallmobräck med skinka, 1 stort glas juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0