Början på veckan...

och det e måndag! Adam och jag sitter och äter frukost nu, loppan hon sover! Vi har gjort oss klara och när hon vaknar ska vi köra och handla på city gross. Behöver lite mjölk och sånt smått! När vi kör måste vi först till Markus jobb och lämna hans plånbok för den glömde han imorse, och så tar vi hunden med oss och släpper honom lite i skogen! Igentligen så skulle vi behöva köra till tippen och slänga lite saker men det e tyvärr inget jag kan ta helt själv för vissa saker e så tunga. Får väl vänta någon dag fast än att jag e såååå trött på att se möget nu!

Adam e fortfarande hostig så han får skippa jympan idag. Vill att han ska vara helt fri från den innan han börjar på något igen.        Får se om det blir dagis för honom imorgon!

Föresten så har jag bestämt mig för att prova att bara väga mig varannan vecka ( målet är att bara göra det 1 gång i månaden sen ) tycker att det blir för tätt mellan vägningarna och det kan ju skilja så lite på dagarna. Så nu skippar jag vågen på fredag och tar fram den nästa vecka igen =) Ohhh NEJ det har inget att göra med att jag e rädd att jag ska ha gått upp något eftersom att jag ätit "lite" morotskaka!!!!!!

7.45 Frukost: 1 kopp kaffe och 2 st skivor osötad solros rågbröd med honung på.

11.00 1/2 fralla med ost och tomat, 1/2 fralla med skinka och gurka, 1 kopp kaffe

13.30 1 avokado, 1 banan och keso, 1/2 kopp kaffe

16.30 1 äpple

Adam han har inte hostat mer än imorse så det blev jympa för honom idag ändå! Hade inte hjärta och säga nej när han såg fram emot det så, och det gick bra! Vår duktige lille kille!!!

18.30 Middag/ Kvällsmat: 1,5 dl ris, 2 dl korvstroganoff, 1glas mjölk

20.00 1 dl naturella cashewnötter och 1 kopp kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0