Måndag 25/10-2010

Tjena miiiiiiittbena!

Haha inte så kul jag vet, det e nog bara jag som har sådär sjuk humor. Eller ingen humor alls.  

Idag har varit en riktigt härlig dag. Först en promenad med hunden sen besök utav Ida och barnen JÄTTETREVLIGT! Så kul och se att grabbarna leker så fint tillsammans nu =) Ett tag va det mest en massa kiv =(
Har fått gjort en hel del smågrejjer idag, men det finns lite kvar på listan som måste göras och det ska jag få gjort imorgon innan SKUMBOXEN. Javisst, imorgon är det träning igen =) så in i nordens kul. Får hoppas att jag inte dalar en 3:e gång och blir kass igen! Har ju varit lite dålig här nu från och till i ca 4 veckor och jag pallar inte med ännu en omgång.
Tänkte glo på Biggest Loser Sverige nu sen blir det sängen.....

                                                                                                      =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0