Trötta mig!

Igår blev vi hembjudna till Markus bror och hans tjej på middag. Supergott va det! Tack snälla! Mindre kul va det när man satt och fick sina hostattacker mitt i maten. Blir så trött på att hostan inte ger med sig och vill försvinna, känns verkligen som att man ska hosta upp allt man har inom sig! Men en sak som jag blir riktigt glad över det e och se hur glad Adam blir när han träffar sin farbror! Han blir riktigt riktigt glad och det värmer i hjärtat. Tror det e ömsesidigt faktiskt då dem leker som galningar ihop =)

Idag händer det inte så mycket. Jag har precis hängt lite tvätt, dammsugat över och duschat både mig själv och Moa. Inte riktigt i den ordningen men det kvittar väl. Markus är inne och duschar nu sen ville han nog köra upp i skogen och gå en runda, men jag vet inte om jag orkar. Skulle dock behövt det! Sen blir det väl middag och jo föresten, vi skulle ju börja riva lite i köket för på onsdag kommer dem och lämnar dem nya grejjerna =) kommer bli very nice I think!
Sen har vi ju ett torkskåp som vi vill bli av med. Ganska gammalt men det fungerar väldigt bra! Så om där e någon som e intresserad så säg bara till för det slängs annars!

8.45 Frukost: 2,5 dl risgröt med kanel, 1 rågknäcke med 1 tsk smör och 2 skivor skinka, 1 glas juice

10.30 1 kopp te med 1 tsk honung och mjölk

12.30 Lunch: 1 avokado, 1 banan, keso, 2 rågknäcke med makrill och 1 glas juice

15.00 2 dl varm choklad ( utflykt i skogen )

17.30 Middag/ Kvällsmat: 1 kycklingfilé, ugnsbakade potatis och morötter, beasås, 1 glas vatten, 1 kopp kaffe

20.00 1 kopp kaffe + lite nötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0