TRÄNINGSVÄRK!

Ohhhh hjälp! Idag är den värre än någonsin. Har så ont i muskler som jag inte vet ens vad dem heter. Armar, rygg, rumpa och mage är det iallafall som är drabbade =) Dem  jobbar väl för fulla muggar nu kan man hoppas?!  Måste ju ändå erkänna att det är ganska skönt faktiskt =) Eller inte ganska, JÄTTE skönt e det klart. Man känner att man gjort bra ifrån sig på träningen när det blir så här.

Idag är jag inte så mycket människa. Dels för min träningsvärk och sen fryser jag mest och vill helst inte gå ut. Brrrr......ser kallt ut.....
Men vi ska snart masa oss ut ändå, vi behöver komma ut allihopa. Mest hunden klart, och Adam!

Mamma ringde precis! Nu gör vi oss klara och hänger med till city gross!

8.00 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med kanel,1 tsk socker och mjölk

11.00 1/2 fralla med ost och gurka, 1/2 fralla med skinka och tomat 1 kopp kaffe

14.00 1/2 birka bulle

16.30 Middag: 5 skivor stekt falukorv 1 klick rotmos, lite senap och ketchup, 1 glas mjölk

18.00 1 kopp cappuccino

19.00 70% mörk mintchoklad 10 g kaffe kaffe kaffe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0