Ny vecka, Nya tag!

Ja nu jävlar! Jag e inte helt frisk men nu jäklar ska jag börja igen. Ska vila mig extra mycket idag så jag kan gå och träna imorgon. Måste komma igång igen, 1 veckas uppehåll är alldeles för mycket =( man kommer helt av sig! Man hör om alla runt omkring som är kassa som har hostan kvar i flera veckor så den kommer jag inte vänta ut.....
Tur iallafall att jag hann och bli så här bra tills nu för nu är sambon kass......måste försöka tänka positivt!  ( blir så trött på detta igentligen ). Nä nu ska jag klä mig  ( VARMT ) och gå en runda med hunden.

8.30 Frukost: 2 st rågknäcke, 1 burk makrill, 1 litet glas juice

9.00 1 kopp te med 1 tsk honung och lite mjölk

10.00 1äpple

12.00 Lunch: 1 banan, 1 avokado och keso, 1litet glas juice

16.00 Middag: 3 små potatisar, kålpudding ( tog mycket kål och inget kött ) lite sås och lingon, 1 litet glas mjölk

19.30 1 kopp te och 1 äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0