Lördag=Jobb

God förmiddag! Eller god morgon, för dem som inte har morgonpigga barn! Adam vaknade 06.15 idag =)        Fastän att han somnade lite senare igår än vanligt. Det e så konstigt..... för det kvittar nästan när dem lägger sig barnen dem har nog en inbyggd klocka som ringer en viss tid. Adams ringer visst ALLTID vid 06.00!!!
Men tack vare min snälla sambo så fick jag sova tills Moa vaknade, 7.45 =)

Idag ska vi få det färdigfogat och silikonat i köket, sen ska fläkten upp imorgon och så är vi KLARA!!!!!!!!! 
ÄNTLIGEN!!! Så kan vi börja på nästa projekt ju =) Hihi säg inte det till sambon för då svimmar han nog.

Är lite sen här nu på förmiddagen, börjar jobba kl 11 och jag ska hinna duscha och göra mig klar på 1 timme. Gör ni oxå allt annat som inte är nödvändigt precis innan ni ska iväg? Eller det e bara jag som alltid är ute i sista sekund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0