Lalala...

Happy happy happy =)
Ställde mig på vågen och det va - 2 kg. Man skulle ju igentligen haft mätt sig oxå, då hade man nog sett stora resultat. Väldigt skojsigt iallafall!
Adam är på dagis och jag ska ta en liten fika här strax, sen går vi ut med hunden Moa och jag. Gäller och passa på att vara ute nu när det e så här fint väder. Hämtar hem vildingen kl 14 och då blir det till och "slänga" honom i duschen och göra lite middag. Det blir kyckling och bambuskott i kokosmjölk med grön curry idag! Smarrigt!
På torsdagar ser det lite annorlunda ut med rutinerna här hemma eftersom att jag har träning kl 17,  så det är enda dagen då vi inte äter tillsammans. Jag och Adam brukar äta middag vid 15 tiden sen äter vi kvällsmat tillsammans när jag är tillbaka igen, ungefär vid 18.30. Markus passar då på att gå med hunden! Men det går lika bra ändå =)
Nä nu kurrar det i min mage........

8.00 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med kanel, 1 tsk socker och mjölk

10.00 1 äpple

11.30 1 liten jorgubbsyoggi på 125g, 2 fullkornsknäcke ( utan smör ) med skinka

15.45 Middag: Bambuskott i kokosmjölk med grön curry, 4-5 små kycklingbitar (skippade riset idag och åt det som soppa/gryta
16.30 1 kopp kaffe 1 liten bit 70% mörk choklad med mint

18.00 1 kopp kaffe

19.30 2 st fullkornsknäcke med skinka och paprika, 1 kanelknäcke ( utan smör ) 1 kopp kaffe

Idag blev det ingen afrodans eftersom att vissa inte behagar höra av sig och lämna återbud när man sagt man kommer. Klart man kan glömma men fan vad störigt när jag såg fram emot träningen idag! Fasen oxå!
Blir nog till att satsa på gymmet imorgon kväll när barnen har somnat då istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0