Köket är NÄSTAN klart nu.....

bara 2 hål till fläkten kvar att borra. E det inte en jävla otur när batteriet till borrmaskinen tar slut 10 min innan man kunde varit klar ??? Skit oxå, jag som ville vara klar ikväll =(

Kom hem efter ett cirkelpass som inte va av denna värld idag. Känns som att jag kommer får en jäkla träningsvärk i både mage, ben och armar =) Gött! Måste bara få gnälla liiite till........varenda liten övning gjorde ont idag! Inte så lätt med en tå som gör ont ( ska op den nästa vecka ) och ett knä som värker så fort jag rör på det ( klantarslet Sara gick och trilla utanför Bauhaus i går morse när det va halt ) så idag tog jag inte ut mig så mycket som jag hade velat. Men vad e det man säger?! Att det bara är till att kämpa vidare va?

Igår satte jag ett nytt mål: Har bestämt mig för att på nyårsafton så ska jag vara klar med min viktnedgång! S på 9 veckor ska jag gå ner 8,2 kg. Sen efter det får vi se om jag e nöjd eller om jag vill ner ytterligare något kilo. Tror ni att jag klarar det?????     

Bjuder på lite bilder från köket som snart e klart =)












Lite små atteraljer kvar! Nästa projekt blir barnens rum och garderoben. Sen står det nytt golv i både kök, hall och i våra sovrum på tur. Vi är ju inte sysslolösa iallafall =) Hihi Men kul e det!


Kommentarer
Postat av: L8

Jag lovar att göra vad jag kan för att hjälpa och peppa dej med din viktnedgång, tycker kanske att är för snabbt däremot. Några veckor till för att det ska "bli bra" och hålla. Men kämpa på så ser vi var du hamnar! Vad fint köket är! Mycket snyggt! KramL8

2010-10-28 @ 22:27:48
URL: http://lottahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0