Björnkrig!

Godmorgon! Har precis fått i mig lite frukost ( havregrynsgröt ) Haha jag kunde inte låta bli att skriva. Adam ville inte ha det idag så han fick en macka med hemmagjord björnbärssylt istället. Smarrigt! Fick med en burk hem utav vår förra granne igår när jag va där. TACK!
Moa sover ännu och jag har precis fått igång en maskin tvätt, tror jag ska försöka bli klar med all tvätt idag då vi ev får bort vårt torkskåp ikväll =) 

Adam började direkt när han kom upp imorse med att vi skulle leka björnkrig. BJÖRNKRIG! Hur kul är det och leka när man precis vaknat????? Och det är ju inte direkt så att han vill leka själv precis. 
Har jag ingen idé om vad vi ska göra nu på dagen. I eftermiddag när Markus kommer hem ska vi iallafall ha lite middag och så får vi köra och handla. Sen ikväll väntar ett träningspass för mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0