Onsdag 24/11 2010

Hej alla läsare

Ytterligare ett par dagar har bara susat förbi och igår va det äntligen dax för min efterlängtade operation. Trodde aldrig jag skulle fått det gjort innan jul men nu är det över. Så då sitter man här helt handikappad och lite smått snurrig!

Jag har nästan pyntat färdigt här hemma......bara granen kvar att klä. Men det får vänta tills jag kan ta mig iväg och handla för en lampa har gått sönder i ljusslingan. Vill så gärna få det klart så jag kan  börja packa in lite julklappar och lägga därunder. Det ser ju sååååå mysigt ut =) Tänkte att jag skulle försöka få inhandlat dem sista julklapparna med inom det närmsta, så man kan ägna sig åt bak den sista tiden som är kvar innan jul. Lussebullarna måste ju snart påbörjas!!!

Men det gäller att hålla igen här nu ett par veckor framåt då jag fick träningsförbud på minst 1 vecka igår. Pissigt som fan är det! Jag som äntligen hade fått in rutin på träning och mat och allt och så måste jag göra ett uppehåll nu  =(  Men jag ska köra så mycket styrka som jag bara kan här hemma så jag inte tappar allt för mycket. Har ju lixom ett andra mål som jag helst skulle vilja ha klarat till nyår. Vi får se men till sommaren ska iallafall allt överflödigt vara borta! Vi satsar på sommaren 2011 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0