Måndag....

tisdag...onsdag torsdag...fredag lördag söndag.......dagens namnsdag!

JÄTTEBRA barnprogram.....NOT! E där någon mer än jag som har nöjet att se Charlie och Lola nu????

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Röja upp här hemma, gå en runda och kanska baka något?!
Men då är ju frågan VAD man ska baka. En sockerkaka? Eller en sockerkaka med kanel nu när det börjar gå mot jul?    Vi skulle iallafall behövt börja måla inne på barnens rum, men det går ju inte när jag är själv med båda barnen så det får vänta. När helgen är slut ska det iallafall vara gjort!

Förresten har ja fått tid till den förbaskade op av tån- torsdag!!! Jag vill inte, eller vågar inte heter det kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0