Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hej hej hej! Så här glad blir man när man har varit och kört ett tufft träningspass!
Idag har jag och barnen haft en mysdag med mamma =) Först körde vi in till lasarettet i Hbg där det va tänkt att jag skulle fått min lilla tå op. Men nädå....det blev inget gjort med det idag =( Förhoppningsvis innan jul sa dem! Helt otroligt alltså. Jaja det kunde vatt värre.  Körde vidare till Ikea och åt middag. ( Haha kan nog tyckas att vi e där ofta och det har det ju faktiskt blivit på sistonde ). Billigt och bra! Blev en liten tur inom rusta oxå där jag faktiskt fick köpt både yogamatta, boll och gummiband. Nu ska vi bara byta ut hantlarna här hemma med så e det tipp topp. Skönt att man kan träna lite hemma med......Inte bara för min del men för Markus del med klart.

Imorgon är enda dagen denna veckan då vi inte har något inbokat på dagen jag och barnen så jag tror att vi bara ska hålla oss hemmavid. Ta en runda med hunden klart men annars blir det nog pyssel inomhus för vår del. Dessutom behöver jag få sorterat lite i garderoben och i städskåpet så det ska vi nog roa oss med oxå. Sen på kvällen blir det cirkelträning och så julmötet på jobb såklart!  

Ska jag lyfta på röven kanske och gå och börja på städskåpet nu eller ska jag sitta och lata mig en stund till???????? Jag sitter nog kvar och tar det imorgon istället, jag har dammsugat över, hängt tvätt och tömt diskmaskinen idag och det får räcka!  Usch nu har jag ju redan suttit här en liten stund och eftersvettats, det börjar lukta!!!! DUSCHEN KALLAR!!!! Natti!

                                         =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0