Godförmiddag!

Sonen är lämnad på dagis och morgonrundan med hunden är gjord. Idag blev det ( som vanligt ) havregrynsgröt till frukost och nu en kopp kaffe. Så fort maskinen är klar ska jag hänga tvätten och sen blir det till att klä lilltjejen och bege sig till Åstorp. Ska vara hos Bm kl 11.30 och sen ska vi hämta ut biljetter till Drill och Drull teatern den 11 December. Fanns någon mer dag man kunde välja att gå på men iom att jag ska jobba så va det den enda dagen vi kunde. 
Ikväll blir det cirkelträning och imorgon skippas afron och det blir ett skumbox-eller boxpass istället =) ÄNTLIGEN! Säger jag som inte kan köra fullt ut med min tå men vafan........
                                           
                                                                    =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0