Ändrade planer

IGEN! Ja nu ringde dem från Hbg i eftermiddags. Nu blir det inget på torsdag heller med op, då det blivit felbokat. Onsdag satsar vi på istället, det fattas bara att dem ringer imorgon och säger att det får ändras igen =( Blir lite trött på det här velandet fram och tillbaka hela tiden. Det blir ju inte lättare heller förmin del precis! E ju nervös till 1000! Liten op igentligen men det e ju ändå lite nervöst. Så därför blir det ett extra hårt pass imorgon på Skumboxen då jag inte vet när jag kan träna nästa gång =( hoppas inte det blir för många dagar imellan.

Vilken dag det har varit! Adam och jag gick en lång runda med hunden och sen va vi ute och lekte efter det. Tror vi va ute nästan precis 2,5 timme. Superhärligt!!!! Blev inget bak idag, istället blev det en god middag á la Adam. Min lille gosse gjorde nästan hela middagen själv idag! Allt ifrån dukning.....Markus är ute på kvällsrunda med hunden nu och när han kommer in igen är det dax för dusch och kvällsmat. Sen håller jag kväll framför Biggest Looser Sverige!  Trevlig måndag kväll!
                                                                       =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0