4 dagar....

har gått sen jag bloggade sist. Under dessa dagarna får jag faktiskt säga att vi har varit väldigt produktiva. Inget jobb denna helgen men vi har fått gjort jättemycket inne på barnens rum. Målat målat och målat!
Va en sväng på Ikea innan idag och fick inhandlat både ett skrivbord till Adam och lite annat smått och gott till deras rum. ( TACK mormor och morfar för den tidiga julklappen )
Fortfarande har vi en del kvar att göra där inne men det får komma lite efterhand. Ska byta ut deras tv och sparymåla det lilla bordet och stolarna, samt sätta upp tavlor och lite annat. Imorgon ska vi iallafall tömma klädkammaren för där inne ska det oxå göras vid =) Har inte riktigt bestämt oss om vi ska måla eller tapetsera där inne! Stora bekymmer vi har va???!!! HAHA

Ingen träning alls blev det förra veckan då jag har så ont i min tå. Ska försöka fixa lite med den själv imorgonkväll så att jag kan komma iväg och köra passet på tisdag. Skulle ju igentligen fått den JÄVLA tån op först i torsdags, men så ringde dem på måndagen och sa att det hade blivit felbokat så då skulle jag få komma på onsdagen innan istället. Ni tror inte att sambon tar ledigt från jobb för att köra mig ( då jag inte ska köra själv eftersom att det tydligen kommer blöda mycket efter ) och jag har ställt in mig på att få det gjort och allt, att dem ringer 1 timme innan vi ska köra och säger att det inte blir något eftersom att dem har fått in en olycka och måste avboka alla besöken den dagen. Piss säger jag bara! Blir så trött på det, 3 gånger på 1 vecka som dem ändrar min tid!

Såhär ser det ut nu:







 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0