00:00

Står klockan på exakt nu när jag börjar skriva. Konstigt va?

Idag har jag spanat runder en massa på nätet för att få lite tips och ideér när det gäller min träning. För det första så har jag kommit lite efter nu med tanke på min fot och sen så har jag ju endast 32 dagar kvar på mig tills jag ska ha nått mitt nästa mål. Lite dryga 5 kg är det som det rör sig om. Efter många om och men så tror jag nu äntligen att jag ska ha satt ihopa ett ganska bra schema.  Så på måndag drar jag igång med det här! Jag vill inte skriva ut här än hur det ser ut men det hänger iallafall på frysen och på måndag så drar jag som sagt igång. Nu ska det kämpas ja jävlar i det och snart......snart så ska jag även vara tillbaka på mina gruppass med. ( Kanske redan på tisdag om jag har tur )

Nä nu har lilla Moa konstigt nog vaknat. Lika glad som alltid ligger hon här bredvid mig nu och skrattar.....älskade hjärtat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0