=)

Satte mig här en liten stund med en kopp kaffe. Har precis målat i köket. Är inte klar ännu men snaaaart! Tar sån tid när allt ska målas 2 gånger, men det blir ju iallafall bra då!

Igår gick hela dagen non stop därför blev det inget inlägg. Började morgonen med det vanliga fukost och bäddning, fick även dammsugat och tvättat golven. Sen skulle jag och Moa köra och handla medans grabbarna cyklade med hunden. Men så klart startade inte bilfan så jag fick ta den lille istället, där fläkten är sönder så den va ju knappt varm!

Fick iallafall handlat vad jag skulle. Körde sen snabbt hem och satte bilen och lämnade grejjerna, sen gick vi till badet. Igår va vi inte där så jättelänge eftersom att vi skulle få gäster klockan fem. Men lite sol och bad hann vi ändå med  =)

Stannade in i det längsta så vi fick skynda oss hem och få igång grillen. Tror vi va hemma kvart i fem eller nått! Tur vi hade förberett det mesta innan. Det skulle inte va så märkvärdigt utan blev lite grillat med tillbehör och dem stora grabbarna drack lite öl till maten. Men en riktigt mysig kväll hade vi med bra sällskap. Är riktigt kul och träffa dessa vänner då vi har så mycket gemensamt. Deras pojke är 3 månader äldre än Adam och deras tös är 1 månad äldre än Moa, så dem leker sååå fint tillsammans. Efter maten blev det lite fotboll för killaran nere på gården, tjejerna fick titta på. Eller "hänga" på! Moa hon slocknade som en stock i min famn. Mys!

Har förutom målningen putsat fönstrena invändigt idag, är så äckligt när flugorna skiter på dem! Grabbarna har kört iväg för att köpa ett batteri till bilen så dem är väl iväg en liten stund till. Nu ska jag fortsätta med tvätten innan lilltjejen vaknar, kanske hinner jag duscha med om jag har tur.
Blir grillning hos mina föräldrar ikväll! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0