Söndag! Eller?

Snacka om att jag blir förvirrad i dagarna nu när Markus har semester. Dagarna bara flyter på! Det e väl skönt på ett vis men samtidigt så behöver man ju ha lite koll på vad som händer runtomkring sig, ALLA andra är ju inte lediga bara för att vi är det.
Vi hade ju lite inplanerat med som vi skulle hinna göra under hans semester och nu tycker jag snart att vi kan stryka allt. Bara köket kvar som ska målas och det har jag börjat på idag! Målade taket i förmiddags och imorgon är det väggarnas tur. Sen ska det beställas både ny kran, vask, bänkskiva, kakel och ny fläkt =) Kommer nog att bli hur bra som helst sen när allt e klart!

I eftermiddags körde vi till Skepparkroken med La Familia! Har fångat krabbor, grillat korv och badat =) med andra ord har det varit super trevligt. Hade kunnat vara ännu bättre bara om det inte hade blåst så mycket och om det hade varit lite mindre moln. Haha, aldrig är man riktigt nöjd! Har hunnit med en kvällspromenad för en liten stund sen med och nu ska jag fixa det sista ( tvätt och disk ) innan det e dax och lägga sig. Imorgon vill jag ha SOL = BAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0