Skönt.....

att efter en joggingtur komma in och duscha och göra sig klar för att hålla lite kväll. Båda barnen sover nu och jag sitter i soffan med min nya dator och ska "hålla" lite kväll. Det finns inga döa punkter under dagen när man har barn, speciellt inte när man har ett som är trottsigt till tusen med. Så när kvällen kommer så måste jag få säga att det e skönt och kunna sätta sig ner och bara ta det lite lugnt.
Har börjat se en riktigt bra serie- United States Of Tara! Fick tips av Jennie nu när hon va här att se den och jag kan verkligen knappt slita mig från datorn när jag väl har satt igång det. Superbra!

Imorgon börjar Markus jobba efter 3 veckors semester. Får lite smått panik med tanke på att jag inte har varit själv med båda barnen så mycket än. Får hoppas att det blir fint väder igen så att vi kan vara ute mycket, och att man kan köra och bada hos mormor och morfar. Adam ÄLSKAR att vara där! Där får man ju göra NÄSTAN vad man vill.

Nä nu ska jag börja se mitt program. So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0