Shopping!

Ja lite utav det har det blitt idag. Efter frukosten imorse la jag Moa i vagnen och promenerade bort till Bvc. Lilltjejen skulle ju vägas, och gissa om att jag blev glad!!!!! På en vecka har damen gått upp 350 gram vilket innebär att hon nu väger över 4 kg och är 55,5 cm lång =) Det va så kvavt när jag gick dit så jag tänkte att det börjar säkert att regna, och visst gjorde det. Det slår aldrig fel när jag ska göra något, och givetvis  när vi va klara där inne och skulla gå så började det pissregna. Utav någon anledning så just idag hade jag glömt regnskyddet till vagnen ( det brukar ALLTID ligga under annars ) men som tur va så låg där en filt under istället som vi brukar ha på badet så den fick jag slänga över. Moa klarade sig bra där under men jag va helt genomblöt när vi kom hem igen.

Vi hade igentligen tänkt och köra till Västersjön idag med Markus mamma och syster, och hennes två barn. Skulle firat den stora pojken som fyller 14 år idag! Grattis T! Tänkte tagit med oss så att vi kunde ha grillat lite korv och sånt oxå där men det va bara till att lägga ner alltihopa igen och försöka komma på något annat att göra, med tanke på det dåliga vädret vi fick! Så vi hamnade på Entré i Malmö istället. Va faktiskt första gången vi va där allihopa så det va lite skoj. Köpte mig en ny klänning/tunika som jag fyndade ( 50 % ) inne på Vero Moda. Den va riktigt snygg så jag e helnöjd =) Så det har blivit lite middag, lite bowling, och lite fika där idag. Bowlingen gick verkligen hem hos Adam, han tyckte det va superskoj så det måste vi göra fler gånger. Han va så söt i bowlingskorna tyckte jag. Han själv tyckte bara att han va cool så sånna skor önskar han sig nu Haha
Så här söt va han på bowlingen idag!
Så här söt va han idag!

Åt en bit blåbärspaj idag till kaffet så kvällsundan med hunden fick jag gå dubbelt så fort. Vill ju helst gå ner i vikt nu men samtidigt vill jag ju inte förbjuda allt när det e kalas. Nu ska jag sätta mig med en ny kopp framför tvn och bara ta det lugnt och njuta av kvällen nu när BÅDA barnen sover! 

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0