Premiär!

Sådär ja......då kom det första inlägget. Jag har varit väldigt anti till just det här med att blogga innan, men när jag sett så många andra som har sååå fina sidor så varför ska jag inte ge det ett försök?! Jag provar!

Då sambon har semester ( började idag ) så blev det en mysig frukost tillsammans hela familjen. Efter det passade jag på och sola lite........ska försöka att inte vara blekast på badet i sommar. Fick bli en kall dusch efteråt för det blev gaaanska svettigt. Har varit iväg och fixat med lite papper som var tvunget att göras, men det e väl oxå det enda MÅSTET som har blivit gjort idag. Resten av dagen har bestått av mys med grillning och lite lek hos barnens mormor och morfar.
Nu får jag nog hålla för ikväll då sambon väntar på att vi ska se film.....som jag ändå kommer att somna ifrån =)
Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0