Pinsamt värre......

kan man väl säga att det e när man måste knacka på hos grannen och förklara varför han har fått ett fint rött märke på hans bildörr! Som tur va så blev han inte arg...inte ens sur!!!!
-Jag har varit lackerare i 10 år så det fixar jag!
Tack sa vi och gick där ifrån skamset. E så glad att vi slapp ersätta honom =)

Idag har vi varit och vägt vår lilla tös som nu har hunnit bli 6 veckor. ( Älskar er så mycket min kära barn Adam och Moa )Är riktigt glad att hon äntligen har vänt och är på väg upp i vikt nu! Efter vägningen körde vi in till Helsingborg och skulle fotografera barnen. Herregud säger jag bara!!!!!! Hur kan det vara möjligt med 4 timmars väntetid?????  Så det va bara till och betala,se glad ut och köra hem igen. ( För att sen köra tillbaka in igen efter 3 timmar )
Där imellan kom mamma upp på en kopp kaffe, mycket trevligt =) Ska bli så spännande att få se hur korten blir när dem är klara, skulle väl ta ca 10 dagar tror jag tills vi får hem dem med posten. Tror nog att jag ska göra som jag gjorde till Adam när han skulle döpas. Jag använde dem som inbjudningskort och det blev så uppskattat! Ja det får jag nog satsa på till lilla Moas dop med.

När vi kom hem igen i eftermiddags så hände det där med bilen.......som vi skiter i för tillfället för det gör mig bara på så dåligt humör när jag tänker på det.
Har bara blivit middag och lite smått här nu på kvällen. Jo förresten....jag har gått en promenad i rask takt ( 25 min ) HELT själv för en stund sen ju. Har ju plan på att bli mig själv igen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0