I love You Phillip Morris!

Tjena! Igår hade vi en riktigt trevlig dag. Hämtade Jennie på stationen strax innan lunch och körde direkt till City Gross för att handla lite. Behövde ha hem lite pålägg och sånt. Körde hem och satte oss där ute och drack kaffe och bara njöt. Hade lite tjejsnack och fixade våra naglar under tiden. Very nice =)

Efter det satte mina killar igång grillen och vi började på maten. Det blev biffar, klyftpotatis med rostade morötter och lite olika såser till. Smaskigt va det!

När barnen hade lagt sig gick jag och Jennie en runda med hunden, sen blev det grönsaker med dippa och film när vi kom in igen.

Idag åkte Jennie hem vid halv två tiden =(  men vi ska ses igen på fredag =)
Blev en tur till Maxi i Ängelholm sen snabbt hem för att äta middag. Vi va superhungriga hela familjen!

Tro det eller ej men nu ikväll har jag faktiskt joggat en runda!!!!! Japp ni såg rätt, JOGGAT! Känns så skönt att äntligen kunna komma igång igen. Gjorde ju faktiskt det nästan varje dag innan jag blev gravid och nu när jag har dryga 12-13 kg att gå ner så behövs det verkligen. Så nu har jag äntligen fått tillbaka motivationen och är på G igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0