Grillat är gott!

Japp, grillat blev det! Dock bara lite korv, men det va ändå gott efter att ha varit på badet ett par timmar. Har precis druckit en kopp kaffe och duschat Adam så nu ska jag passa på och gå en runda ( Moa sover ) innan han ska lägga sig. Får bli samma runda som igår kväll i rask takt. Jag jobbar inte bara på solbrännan utan även på det här med vikten.......som många andra med gör. Denna gången gick jag upp 20 kg när jag var gravid och det hade jag tänkt att bli av med så fort så möjligt igen. Hon är ju redan 7 veckor och jag vill helst ta tag i det så fort så möjligt så det inte blir som efter första graviditeten., Så nu ska jag försöka kämpa mig ner 13 kg......nä förresten 12 kg =) får ju inte glömma att vågen visade - 1kg i förrgår! Måste kila nu så jag inte drar ut på det och blir sittandes.......... blir en kall dusch när jag kommer in och sen tror jag att det blir mys framför tvn när barnen har somnat.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0