Ensam.......

Nu känner jag mig verkligen ensam........min lille biff är inte hemma!
Jag och Adam har varit en sväng på väla idag med min mamma. Skulle in och se om dem hade klipptid till Adam och det hade dem. Han blev så himla snygg!!!! Det e bara 2:a gången han klipper sig hos en frisör och han va verkligen jätteduktig. Första gången skulle han sitta i en sån där bil som dem har till barn, men idag va han ju en STOR kille så han satte sig i den vanliga stolen istället. Tänk vad lite som kan göra barn glada och stolta. Får ju inte glömma och säga TACK till mamma som betalade klippningen åt Adam. Du är världens bästa mamma.
Efter klippningen gick vi in på Ikea och åt lunch tillsammans, och därefter åkte Adam med mormor hem för att sova där tills imorgon. Han längtade såååå till mormor och morfar i morse sa han när vi åt frukost. Mitt älskade hjärta =) 
Nu ska jag och M lägga lilla loppan i vagnen och ta en powerwalk, sen blir det duschen och förhoppningsvis en film. Ska försöka hålla mig vaken lite längre idag nu när vi är halvt barnlediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0