Wow wow wow

1 hel vecka sen jag blogga sen sist! Vad har hänt sen dess????? Jobbat, tränat, bakat och allt det vardagliga så klart. Imorgon blir det till att lämna lillkillen på dagis sen tror jag nog att jag ska försöka baka fler skurna pepparkakor med mandel om lusten finns kvar. Måste iallafall få gjort det innan helgen då det blir jobbet för min del. Ledig måndag och sen blir det ett par timmars jobb på både tisdagen och onsdagen med. Någon utav dem dagarna måste jag oxå få bakat eftersom att lille julafton ska firas hos oss med kvällsfika och nytt för iår UPPESITTARKVÄLL med Bingolotto, och då hade jag tänkt att vi skulle ha nybakade pepparkaksmuffins med kardemummakräm på =) Smarrigt det låter va?! Tycker jag iallafall!
Jo förresten på söndag är det ju dax för årets julbord med jobb som i år ska vara på Gamlegård i Helsingborg. Alla säger att där är så himla god mat och eftersom att det är det enda julbordet jag är på i år så får jag hoppas dem har rätt. Vill inte äta fesljummen och äcklig mat ju!  Det bästa är ändå det man äter på julafton i mysigt sällskap och mysig miljö. Ohhh kom på mig själv att jag oxå längtar till julafton nu. Bara att se hur förväntansfulla barnen är........... =) Förstår mig inte på dem som inte tycker om julen, men det e jag det!

Nu blir det duschen sen sängen för min del. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0