God fortsättning

och Gott Nytt År! Det får man väl säga efter en riktigt bra jul, med god mat, bra sällskap och fina paketer.

Idag är det träning som gäller. Har inte tränat på en vecka och det känns ju sådär...... men idag är det igång igen och det känns skitbra. Har inte ätit överdrivet mycket under dessa dagarna men en och annan chokladbit har det blivit och det måste ju tränas bort.    Ska även börja städa ut julen tänkte jag. E faktiskt lite trött på det redan och nu vill jag ha det som vanligt igen!
Ev kommer faster Carolin och kusin Andy hit på fika idag. Bakade nämligen moccarutor efter frukosten så det finns där till att bjuda bort =) Jag ska ju som ni förstår inte äta mer "skit" =) 
Nä nu blir det en promenix med hunden, så får vi väl ha lite lunch magen när jag kommer in igen.
See ya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0