Zumba!

Då va zumba passet avklarat och man är nyduschad och allt. Känner mig sååå pigg! Det va faktiskt riktigt roligt så det ska jag försöka  fortsätta med. Om det inte blir enbart zumba så blir det nog lite afrodans och gympa med. Men jag ska iallafall utöver mina promenader satsa på att komma iväg 2 ggr/ veckan.Måste bara räkna på vilket som lönar sig för mig,  för det vet jag inte än. Årskort, månadskort eller klippkort???
Vet bara att jag är taggad nu......

8.00 Frukost: 2 st rågknäcke med makrill, 1 glas juice och 1/2 kopp kaffe

10.30 1 liten banan

12.00 Lunch: 1 avokado, 1/2 flerkornsbulle med smör , keso och färska hallon och blåbär, 1glas juice och 1 kopp kaffe

14.30 1 kopp kaffe

18.00 Middag: 2 dl korvstroganoff ( inget ris ) bladsallad och röd paprika

20.30 2 koppar kaffe, 1stort glas juice och 1 dl cashewnötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0