Väntar.......

Sitter här och väntar på att bli uppringd ifrån vårdcentralen samtidigt som jag äter frukost.  Måste få tag i dem med tanke på Adams tillstånd. Det e ju fan inte normalt att en 3 åring har så ont i sin nacke, så att han inte kan vända på huvudet ens. Min lille biff.......

Har inte den blekaste vad vi ska hitta på. Blir väl att sitta bänkad i soffan och se på film hela dagen. Men det passar sig ganska bra med tanke på hur det ser ut när jag tittar ut.

Shit vad mätt jag e nu.......får nog äta havregrynsgröt till frukost alltid. Igår gjorde jag misstaget att äta ett tunnbröd med, men det måste ha varit ögat som bestämde de för jag mådde nästan illa efteråt.

Så nu blev det stressigt......ska va hos läkaren med Adam 9.30


8.30 Frukost: 1 portion havregrynsgröt, 1/2 kopp te, 1 päron

12.00 Lunch: 1 varma koppen-potatis och purjolök, 2 broccolibitar och 4 mini morötter

14.00 Fika: 1,5 kiwi och 1 banan

17.00 Middag: ugnsbakade potatis och morötter med kycklingfilé, 1 klick chilisås och1 klick bearnaissås

19.00 1 kopp te

20.30 Kvällsmat: Va så hungrig så det blev två rågknäcke (utan smör) med makrill på, 1 kopp te

Antal vatten per dag ( stora glas ) : 1+1+1+1


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0