Vägning!

Sådär ja då har jag vägt mig!  -0,8kg ner till idag! Jag vet ju att det e bra men man blir ju ändå lite besviken, hade ju helst velat gått ner ALLT  men det vet ju jag med att det e fullkomligt omöjligt. Så nu går vi in i vecka 3 och tar nya tag. Idag har vi ganska så mycket vi ska göra:

Handla på OJ
Apoteket
Dammsuga
Torka golven
Tvätta
Sortera leksaker på Adams rum ( kasta allt som inte används och som är sönder )

08.00 Frukost: 2 st rågknäcke, 1 burk makrill, 1 glas juice och 1 kopp te

11.30 1/2 banan och 1 äpple

13.00 Lunch: 1 avokado, keso och lite färska hallon och blåbär

15.30 Middag: kycklingsallad med någon matsked rhode island dressing
1 kopp kaffe och 1 dl naturella cashewnötter

20.00 Filmkväll med sambon. 2 st kiwi, 1 päron och 2 dl nötter

Idag har jag och Adam haft en riktig mysig förmiddag tillsammans. Vi skulle kört och handlat på Oj men istället för att ta bilen så åkte vi med bussen.  Vi har inte gjort det så många gånger tidigare så han tyckte det va skitskoj! Vi hoppade av på stationen i Åstorp, sen tog vi en promenad i byn och fick uträttat lite ärenden. Åkte hem och åt lite sen satt vi på barnens rum och sorterade leksaker samtidigt som vi tittade på Herkules =)
Ibland är det kämpigt med alla dessa viljor som drar fram och tillbaka men herregud så underbara barn vi har. Vi har fått dem bästa i hela världen .............=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0