Torsdag.....och räkningarna är betalda! Jippieeeee.....

Såja då e det snart helg igen. Vilket betyder att det e andra vägningen imorgon, SPÄNNANDE! Får verkligen hoppas att vågen har rört sig neråt lite även om jag vet att man inte ska stirra sig blind på den.
Jag provade ett par byxor för några veckor sen som jag har liggandes i garderoben,  då passade dem inte men hör och häpna det gjorde dem igår! =)=)=)=)
Jag längtar tills på lördag!! Mamma och jag ska nämligen prova Zumba då, någon som provat??? Hoppas nu bara att det e så roligt som man har ställt in sig på att det ska vara. Hade ju vatt kul och fortsatt med någon sån sorts träning. Även om jag älskar mina promenader så kan det vara kul att ha något annat med. Blir så lätt enformigt annars!

Jag har faktiskt för inte så länge sen kommit in från min vanliga runda. Så skönt men lite lite för blåsigt. Tog mig en banan här precis och ska försöka hinna dammsuga och torka golven nu. Sen  e det ju dax för lunch och så ska Adam hämtas på dagis igen! Man hinner inte så mycket som man borde........

7.00 Frukost: 1 portion havregrynsgröt med 1 tsk socker, 1tsk kanel och 1 dl mjölk

10.30 Fika: 1 banan och 1 glas vatten

12.30 Lunch: 1 ägg, makrill, keso, 1 rågknäcke utan smör och 1 glas vatten

15.00 Fika: 1 kopp kaffe, några morotstavar med dippa gjord på avokado, lätt creme fraiche och vitlök

16.30 Middag: ca 2 dl thaikyckling ( kyckling, bambuskott, lätt kokosmjölk och grön curry mix )

18.00 1 kopp kaffe

20.00 1 kopp kaffe, 1kiwi och liiite cashewnötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0