LÖRDAG=SYNDA

Idag är det lördag och det innebär att jag ska tillåta mig själv och äta något gott. Har redan bestämt mig för att det ska bli en muffins. Adam och jag ska gå ner till affären nu och handla lite så vi kan baka. Jordgubbsmuffins och bananmuffins har han bestämt att det ska bli =)


9.00 Frukost: 2 fullkornsknäcke, 1 burk makrill, 1 glas juice och kopp te

12.30 Lunch: 1 avokado, 1 äpple, 3 stora klickar keso,1 skinkbit och 1 stort glas juice

15.00 Fika: 1 muffins och 1 kopp kaffe

17.00 Middag: 1 kycklingfilé, lite ugnsbakade potatisar och morötter, ca 1 msk chilisås och 1msk bearnaissås, 1 glas juice

19.00 Fika: 1 muffins och 1 kopp kaffe

21.30 1 päron och 1 stort glas vatten


Adam har varit jätteduktig och hjälpt till och baka, jättefina muffins lyckades han få till. Sista plåten är ute nu.......nu ska man bara provsmaka dem oxå. Ska bara till tippen först och slänga lite saker sen blir det hem och ta en fika.

Ikväll ska vi ha gäster, Markus bror och hans tjej kommer hit så vi ska grilla lite. Blir nog kycklingfilé med ugnsbakade rotfrukter.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0